مرمریت پرشین سیلک

مرمریت پرشین سیلک

سنگ پرشین سیلک سنگی فوق العاده زیبا و مناسب برای کف و دیواره های لابی و سرویس های لوکس می باشد. سنگ مرمریت پرشین سیلک در دو رنگ زمینه طوسی روشن و طوسی تیره موجود است. سنگ پرشین سیلک اغلب در ابعاد تایل و اسلب فرآوری می گردد.

از معایب سنگ پرشین سیلک بازی رنگ زیاد آن است که بسیاری از معماران از این بازی رنگ به عنوان یک امتیاز نام میبرند زیرا سنگ پرشین سیلک پس از اجرا به معنای واقعی زیبایی یک سنگ طبیعی را دارد.از محاسن این سنگ ساب پذیری خوب ، جذب آب پایین و استحکام سنگ میباشد.

قیمت سنگ پرشین سیلک

قیمت سنگ مرمریت پرشین سیلک به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  1.  هر چه قدر رنگ سنگ یکدست تر باشد قیمت آن بیشتر است.
  2.  سنگ های کم رگه و کم فسیل قیمت بالاتری دارد.
  3.  ضخامت سنگ پرشین سیلک تاثیر مستقیم بر روی آن دارد.
  4.  هر چه قدر ابعاد سنگ پرشین سیلک بزرگتر و برش های دقیق تری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.
  5.  کیفیت فرآوری سنگ پرشین سیلک از نظر ساب، برش، رزین تاثیر زیادی بر روی قیمت سنگ خواهد گذاشت.

کاربرد سنگ مرمریت پرشین سیلک

کاربرد سنگ مرمریت پرشین سیلک به صورت کلی در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان بعنوان یکی از پر مصرف ترین سنگ های مرمریت ایران می باشد. و در تمامی بخش های داخلی ساختمان می توان از این سنگ مرمریت استفاده نمود. یکی از مهم ترین کاربردهای سنگ پرشین سیلک استفاده به عنوان سنگ کف است. این سنگ با زمینه رنگ کرم جذابیت خاصی برای نمای داخلی به وجود می آورد و می تواند برای هتل های لوکس ، مراکز تجاری بزرگ ، واحدهای مسکونی کف سازی شیک و امروزی داشته باشد.

علاوه بر استفاده بعنوان سنگفرش داخلی از این سنگ زیبا می توان به عنوان سنگ پله و راه پله نیز استفاده نمود. قسمت های شمشیری پله ها و حاشیه آسانسور از مهم ترین کاربردهای این سنگ است. سنگ کف لابی هتل ها سنگ کف واحد های شیک تجاری و مسکونی نمای داخلی سنگ کف پله و کف پارکینگ دیوار لابی و فضاهای داخلی یکی از مهمترین ویژگی های منحصر به فرد سنگ مرمریت پرشین سیلک یکنواختی رنگ آن است که باعث می شود کارفرمایان و سازندگان با یک قیمت مناسب نسبت به سنگ های مشابه از این سنگ زیبا برای سنگفرش و نمای فضاهای داخلی خود استفاده نمایند.

قیمت پایین این سنگ نسبت به سنگ های دیگر با زمینه کرم سبب می شود استفاده از مرمریت پرشین سیلک افزایش بیشتری داشته باشد. این سنگ از نظر زمینه کرم و در سورت های سوپر و ممتاز بسیار شبیه به سنگ دهبید، سنگ خوی و سنگ بسطام است تنها با این تفاوت که رنگی تیره تر و یکدست تری دارد. همچنین از دیگر ویژگی های سنگ پرشین سیلک مقاومت سایشی بالای آن است.  

سوالات متداول FAQ

قیمت سنگ پرشین سیلک چقدر است؟

هر چه قدر رنگ سنگ یکدست تر باشد قیمت آن بیشتر است.سنگ های کم رگه و کم فسیل قیمت بالاتری دارد.ضخامت سنگ پرشین سیلک تاثیر مستقیم بر روی آن دارد.کیفیت فرآوری سنگ پرشین سیلک از نظر ساب، برش، رزین تاثیر زیادی بر روی قیمت سنگ خواهد گذاشت.

کاربرد سنگ پرشین سیلک در کجاست؟

کاربرد سنگ مرمریت پرشین سیلک به صورت کلی در سنگ فرش و نمای داخلی ساختمان بعنوان یکی از پر مصرف ترین سنگ های مرمریت ایران می باشد.

هزینه حمل و نقل به چه صورت است؟

هزینه بسته به مسافت مقصد متغیر است.

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان , سئو سایت در اصفهان

5/5 - (41 امتیاز)
Call Now Buttonمشاوره خرید / واحد فروش