مرمریت مشکی نجف آباد

مرمریت مشکی نجف آباد

مرمریت مشکی نجف آباد

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد زمینه ای کاملا مشکی دارد و خطوط سفید نا منظم در آن پراکنده است. این سنگ از مرمریت های قدیمی ایران است. و با نام مرمریت مشکی پارس شهرت جهانی دارد. این سنگ به صورت ساییده و چرمی در ابعاد تایل، اسلب و طولی فرآوری می گردد و کاربرد آن در کلیه فضای داخلی ساختمان از جمله کفسازی لابی ، قاب آسانسور ، کف پارکینگ و مجتمع های تجاری می باشد.
از معایب این سنگ مرمریت رنگ پریدگی در برابر نور آفتاب است که نباید سنگ مشکی نجف آباد را در معرض نور خورشید استفاده کرد. سنگ مرمریت مشکی نجف آباد دارای جذب آب پایین، مقاومت فشاری بالا و تخلخل کم می باشد.
کاربرد این سنگ مشکی متنوع میباشد مثلا صیقلی و هوند آن در کف فضا های عمومی مثل لابی , کافی شاپ , سینما  و یا در کف سرویسهای بهداشتی و یا حتی سالن آپارتمانها از این سنگ زیبا و منحصر به فرد استفاده میشود.
این سنگ سابیده و هوند بصورت اسلب و تایل جهت سنگ فرش ، دیواره های داخلی و پله کاربرد دارد.
سنگ مشکی نجف آباد بوش همر ، بوش همر چرمی وتامبل برای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

  • دیوارهای داخلی ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • سنگ کف مجتمع های اداری
  • دکوراسیون داخلی
  • میز و کانتر آشپزخانه
  • دیوار لابی و فضاهای داخلی

 

 

 

طراحی وب سایت اصفهان ، سئو سایت اصفهان

بهترین مرمریت مشکی نجف آباد از چه نوع است؟

سنگ مشکی نجف آباد یکی از با کیفیت ترین انواع سنگ های مرمریت میباشد

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد دارای چه مشخصاتی می باشد؟

سنگ مرمریت از جمله سنگ هایی است که مقاومت زیادی در برابر حرارت از خود نشان می دهد. این سنگ در برابر اسید آسیب پذیر بوده و در صورت مجاورت با تغییرات آب و هوایی دچار تغییر در شکل ظاهری می شود.از آن جایی که سنگ مرمریت خاصیت آهکی دارد، جذب آب در آن بسیار بالا می باشد و به همین خاطر استفاده از آن در مکان هایی مانند حمام اکیدا توصیه نمی شود

قیمت سنگ مرمریت مشکی نجف آباد چه قدر است؟

قیمت سنگ مرمریت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این سنگ کیفیت آن می باشد. سنگ مرمریت در درجه های کیفی متفاوت از سوپر ممتاز، درجه یک و درجه دو عرضه می شود که هریک قیمت های متفاوتی دارند

 

5/5 - (5 امتیاز)
/ مرمریت
Call Now Buttonمشاوره خرید / واحد فروش