مرمریت لته ترک

مرمریت لته ترک

سنگ مرمریت لته ترک یک سنگ وارداتی از کشور ترکیه است که در چند سال اخیر به دلیل روشن بودن و طرح زیبا مورد استقبال سازندگان و مهندسان قرار گرفته است. سنگ مرمریت لته شباهت زیادی به سنگ مرمریت دهبید دارد با این تفاوت که سنگ مرمریت لته کمی روشنتر است.سنگ مرمریت لته ترکیه از قیمت بالایی برخوردار است و مشتریان به دلیل رنگ خاص و زیبایی منحصر بفردش به دنبال خرید آن هستند.

سنگ مرمریت لته ترکیه زیبایی و شکوه را به ساختمان شما می بخشد. سنگ مرمریت لته ترک بصورت اسلب وارد ویا فرآوری می شود.سنگ مرمریت لته ترکیه از جمله سنگ های مرمریت است.و مانند سایر سنگ مرمریت دارای رگه های خالی و سوراخ های متعددی می باشد.

که با فناوری های جدید در سنگبری ماه سنگ این فضاهای خالی به بهترین شکل ممک پر می شود.ساب پذیری این سنگ بالاست و از مهم ترین مشخصه های سنگ مرمریت لته ترکیه در سنگبری ماه سنگ سپاهان برش دقیق و لبه تیز و برنده این سنگ است.این سنگ در سورت های مختلف که بر اساس رنگ و فراوری آن دسته بندی می شود ارائه می گردد.

هر چه درجه سنگ پایین تر باشد رنگ آن تیره است.

و این کاملا به سلیقه مشتری نیز بستگی دارد.قیمت سنگ مرمریت لته ترکیه نیز به رنگ و طرح آن بستگی دارد.جذب آب بالا و مقاومت سایشی و فشاری خوب از ویژگی های مهم سنگ مرمریت لته ترکیه است.

همچنین وزن مخصوص آن 2.74 و تخلخل آن نیز 0.93 است.

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان , سئو سایت در اصفهان

5/5 - (11 امتیاز)
Call Now Buttonمشاوره خرید / واحد فروش