سنگ چینی لایبید

سنگ چینی لایبید

سنگ چینی سفید لایبید سنگی است با زمینه‌ی سفید رنگ و خطوطی نامنظم طوسی و مشکی در این رنگ سفید نمایان است. جنس چینی و بلوری این سنگ باعث شده ساب و براقیت بسیارخوبی به خود بگیرد، به طوری که این سنگ انعکاس نور بسیار زیبایی دارد و با وجود آنالیز بسیار ممتاز جز سنگهای کریستال برتر ایران و دنیا محسوب میگردد. این سنگ به واسطه تراکم رنگهای طوسی و سیاه دسته بندی میگردد. با وجود زمینه روشن و کریستالی شکل، بسیار مناسب محیط های کم نور میباشد. سورت های دیگر.سنگ چینی سفید لایبید نیزهمان شفافیت و زیبایی را دارد تنها با این تفاوت که رنگ زمینه آن تیره تر است
براقیت و شفافیت بالا از مهم ترین ویژگی های سنگ چینی لایبید است. ساینده این سنگ اگر از جنس مرغوب باشد شفافیت سنگ چینی سفید لایبید را چند برابر خواهد کرد.
سنگ چینی سفید لایبید اغلب بصورت اسلب برش داده میشود و طرح های بوک مچ و فورمچ سنگ چینی سفید لایبید بسیار زیبا است. و اکثر مهندسان آرشیتکت از طرح های بوک مچ و فورمچ سنگ چینی سفید لایبید برای طراحی و سنگ کف و دیواره های لابی و سنگ کف سالن های مجلل و تالارها استفاده مینمایند.
سنگ چینی سفید لایبید نسبت به سایر سنگ های مشابه خارجی و داخلی هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمت بسیار مناسب تر است .
در صورت استفاده از طرح های بوک مچ و یا فورمچ سنگ چینی سفید لایبید زیبایی طبیعت را به خانه خود هدیه خواهید داد. سنگ پله و کف سازی سالن های مجلل نیز از دیگر کاربردهای سنگ چینی سفید لایبید است. سنگ چینی سفید لایبید ، نور و روشنایی بیشتری به محیط می بخشد و در محیط های کم نور گزینه خوبی است.
از ویژگی های سنگ چینی سفید لایبید را میتوان ،مقاومت سایشی زیاد، رنگ روشن و شفافیت بالا نام برد. سنگ چینی لایبید بدلیل تراکم بالا ساب پذیری بسیار خوبی دارد و استحکام زیاد و جذب آب پایین از دیگر ویژگی های بارز این سنگ است

کاربرد سنگ چینی سفید لایبید:

این سنگ  برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان مناسب است ولیکن بدلیل میزان تخلخل بسیار کم و سطح صاف پشت سنگ چینی میبایست در موقع نصب به منظور جدا شدن سنگ نما از گیره های اسکوپ پشت  استفاده کرد. استفاده این سنگ در نمای مناطق بسیارسرد و مرطوب مناسب نیست. از دیگر کاربرد  این سنگ  استفاده در سنگفرش هال و پذیرایی، سنگفرش آشپزخانه، سنگفرش لابی، پله و دیواره های داخلی ساختمان و سرویس های بهداشتی میباشد. این سنگ بدلیل رنگ مدرن و سفید و خطوط مشکی منحصر بفردش در داخل ساختمان مخصوصا طرح بوک مچ و فور مچ آن زیبایی خاصی به ساختمان خواهد بخشید.

قیمت سنگ چینی سفید لایبید:

طرح و نقش  این سنگ
ضخامت سنگ چینی سفید لایبید
ابعاد سنگ چینی سفید لایبید
کیفیت فرآوری سنگ چینی سفید لایبید
سنگ چینی سفید لایبید معمولا بصورت اسلب فرآوری می گردد و به سایز دلخواه مشتری برش داده می شود. سنگ چینی سفید لایبید خریداران خوبی در کشورهای دیگر دارد و بصورت کوپ (خام) و فرآوری شده صادر می گردد.

سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان , سئو سایت در اصفهان

5/5 - (8 امتیاز)
/ مقالات
Call Now Buttonمشاوره خرید / واحد فروش