سنگ چینی سفید الیگودرز

White Chinese Aligudarz

سنگ چینی سفید الیگودرز

چینی سفید الیگودرز
سنگ چینی سفید الیگودرز |
سنگ چینی سفید الیگودرز |

سنگ چینی سفید الیگودرز

سنگ چینی سفید الیگودرز از نوع سنگ‌های کریستالین ماربل ایرانی است. سنگ چینی الیگودرز  تم سفید رنگ دارد. که تعدادی خطوط نامنظم طوسی و مشکی در این سنگ سفید نمایان است. سنگ چینی الیگودرز ساب پذیری خوبی دارد براقیت زیاد این سنگ باعث انعکاس نور زیاد میگردد.

مشاوره رایگان :

 09134828500  ,  33808044 031

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با واحد فروش ماه سنگ سپاهان در تماس باشید .

مشخصات سنگ سنگ چینی سفید الیگودرز را میدانید ؟

سنگ چینی سفید الیگودرز

سنگ چینی الیگودرز از نوع سنگ‌های کریستالین ماربل ایرانی است. سنگ چینی الیگودرز  تم سفید رنگ دارد که تعدادی خطوط نامنظم طوسی و مشکی در این سنگ سفید نمایان است. سنگ چینی الیگودرز ساب پذیری خوبی دارد.

براقیت زیاد این سنگ باعث انعکاس نور زیاد میگردد. در گذشته سنگ چینی الیگودرز به صورت طولی و عمدتا با عرض های 40 و 20 فرآوری می شد. سنگ چینی سفید الیگودرز اغلب به صورت اسلب بریده می شود . و طرح های بوک مچ و فورمچ این سنگ بسیار زیبا می باشد.

همچنین اکثر مهندسان از طرح های بوک مچ و فورمچ سنگ کریستال سفید الیگودرز و طراحی و سنگ کف و دیوار لابی و سنگ کف سالن ها و سالن های مجلل استفاده می کنند.سنگ چینی سفید الیگودرز نسبت به سایر سنگ های مشابه خارجی و داخلی هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمت بسیار مناسب تر است .

فورمچ آن زیبایی طبیعت را به خانه خود هدیه خواهید داد. سنگ پله و کف سازی سالن های مجلل نیز از دیگر کاربردهای آن است. نور و روشنایی بیشتری به محیط می بخشد و در محیط های کم نور گزینه خوبی است. از ویژگی های آن  می توان ،مقاومت سایشی زیاد، رنگ روشن و شفافیت بالا نام برد .

سنگ چینی الیگودرز بدلیل تراکم بالا ساب پذیری بسیار خوبی دارد و استحکام زیاد و جذب آب پایین از دیگر ویژگی های بارز این سنگ است.اما با پیشرفت تکنولوژی، فرآوری این سنگ با دستگاه های پیشرفته و در اندازه ی اسلب انجام می گردد. تولید سنگ در سایز اسلب بسیار مقرون به صرفه بوده است .

 همچنین نمای زیبای و طرح سنگ در آن بیشتر نمایان می گردد.  این سنگ از سینه کارهای مختلفی استحصال و فرآوری میگردد و با نام های مختلف در بازار عرضه می گردد. در بازار های جهانی این سنگ به نام White Marble  معروف است.

5/5 - (79 امتیاز)

ویژگی های سنگ چینی الیگودرز چیست ؟

ویژگی های سنگ چینی الیگودرز

سنگ الیگودرز در ابعاد ۴۰ طولی و تایل های ۴۰، ۵۰ و همچنین ابعاد درخواستی با ضخامت ۲ سانت کامل برش و در اختیار قرار خواهد گرفت.این سنگ و به طور کلی سنگهای کریستالی چینی به دلیل ساب پذیری بالا و خاصیت براق بودن بالای سطحی، جلوه بسیار زیبایی به محیط میدهد.

این سنگ به دلیل داشتن رگه های طبیعی و متمایز، به صورت اسلب نیز کاربرد فراوانی داشته و در طرح های بوک مچ و فورمچ بر روی دیوار و کف ساختمان های مجلل و لوکس استفاده می شود. استحکام، تراکم، مقاومت فشاری بالا و جذب آب ناچیز از دیگر ویژگی های این سنگ است.

از این سنگ سفید ساختمانی همچنین برای دیوار راه پله نیز استفاده می شود.یکی دیگر از کاربرد های ویژه این سنگ، استفاده از آن در صفحه کابینت آشپزخانه و کف و قاب دور آسانسور

5/5 - (79 امتیاز)

موارد استفاده از سنگ چینی الیگودرز کجاست ؟

موارد استفاده از سنگ چینی الیگودرز:

سنگ چینی الیگودرز برای نمای ساختمان مناسب است اما به دلیل تخلخل بسیار کم و سطح صاف پشت سنگ لازم است در هنگام نصب از گیره قاشقی پشت سنگ برای جداسازی سنگ های نما استفاده شود. استفاده از این سنگ برای مناظر مناطق بسیار سرد و مرطوب مناسب نیست.

کاربردهای دیگر سنگ چینی الیگودرز در روسازی هال و پذیرایی، روسازی آشپزخانه، روسازی لابی، روسازی راه پله و دیوارهای داخلی ساختمان ها و … می باشد. این سنگ به دلیل رنگ های تند، طراحی زیبا و انعکاس نور فراوان در ساختمان به ویژه طرح  بوکمچ و فور مچ آن، زیبایی خاصی به بنا خواهد بخشید.

5/5 - (79 امتیاز)

معدن سنگ چینی الیگودرز کجاست ؟

معدن چینی سفید الیگودرز در شهرستان الیگودرز در استان لرستان واقع شده است و آثار مختلفی با نام های مختلف در بازار عرضه می شود. برخی از معادن چینی الیگودرز به رنگ مشکی هستند که با نام سنگ چینی مشکی الیگودرز در بازار عرضه می شود.

این سنگ دارای معادن فراوان و درجه بندی سنگ های مختلف می باشد که در نوع خود بسیار منحصر به فرد می باشد. از انواع سنگ های این معادن می توان به سنگ های سفید الیگودرز، بیانکو، اسپایدر،  طرح کلکته، طرح ولوکاس، مشکی الیگودرز، الدورادو، اسموکی، بلک لاین، پاندا و بلو لاین اشاره کرد.

5/5 - (79 امتیاز)
5/5 - (79 امتیاز)
/ چینی
Call Now Buttonمشاوره خرید / واحد فروش